Northern Glow valaisee Oulun 24.11.2020

 

BRÄNDÄYS  •  KASVU  •  MYYNTI  •  KANSAINVÄLISTYMINEN 

 

Uudenlaisessa arjessa tapahtuma järjestetään tänä vuonna virtuaalisena! Tiistaina 24. marraskuuta virtuaaliseen tapahtumaan kokoontuu sadoittain päättäjiä ja asiantuntijoita ratkomaan miten myydä tuotteet ja palvelut maailmalle ja miten rakentaa ylivoimainen brändi. Jo seitsemättä kertaa järjestettävä ja Pohjoisen parhaana businesstapahtumana palkittu Northern Glow tarjoaa sopivassa suhteessa inspiroivia puheenvuoroja, konkreettisia caseja ja viihdettä.

 

Northern Glow 2020  |  24.11.2020  |  Virtuaalitapahtuma

 

Helppoa ja saumatonta
Klikkaa itsesi mukaan Northern Glow -studioon Oulun Teatterille kotisohvaltasi tai työpöytäsi äärestä.

Osallistu
Osallistu keskusteluun lähettämällä kysymyksesi ja kommenttisi puhujalle ja juontajalle suoraan studioon.

Kohtaa
Verkostoidu ja tapaa kollegoitasi ja tapahtuman yhteistyökumppaneita videoyhteydellä Brella-sovelluksen avulla.

Tapahtumassa on mukana kansainväliset huippuasiantuntijat. Yksi tapahtuman keynoteista on amerikkalainen futuristi ja brändiasiantuntija Jody Turner. Vuoden alussa Forbes valitsi Jodyn yhdeksi maailman 50 vaikutusvaltaisimman naisfuturistin joukkoon. Hän on työskennellyt monille tunnetuille brändeille, kuten Applelle, BMW:lle, Adidakselle, Starbucksille ja Unileverille. Tapahtumassa Jody kertoo, miten teet brändistäsi globaalisti tunnetun omalla alallasi. Toinen keynotesta on tanskalainen kokemuksellisen markkinoinnin huippuasiantuntija ja kirjailija Claus Raasted. Claus toimii myös McKinsleyn kokemusasiantuntijana. Hän tulee kertomaan osallistavasta markkinoinnin tulevaisuudesta ja miten suunnitella maailmanluokan osallistumiskokemus.

Kotimaista puhujakaartia edustaa Saila Saraniemi Suomen ensimmäinen brändimarkkinoinnin professori Oulun yliopistosta. Hän tulee johdattelemaan kuulijat brändien ja tunteiden maailmaan. Tunnettu viestinnän asiantuntija Sallamaari Muhonen puolestaan valottaa mainekriisejä ja miten niihin voi varautua. Brändillä ja brändäyksellä on suuri merkitys kasvulle. Siitä tapahtumassa kertoo ToinenPHD:n luova johtaja Jani Halme. Tapahtumassa kuullaan myös monta muuta mielenkiintoista puhujaa ja menestystarinaa. Varmista paikkasi ja ilmoittaudu mukaan!

Keynotes 2020

Puhujat

Saimi Hoyer

johtaja & omistaja

Hotelli Punkaharju

Saimi Hoyer on yrittäjä, Hotelli Punkaharjun johtaja, vangitseva tarinankertoja sekä vahvaluonteinen tekijä.  Saimi on omistautunut sydänjuuriaan myöten Hotelli Punkaharjun uudelleen...

Lue lisää

Saila Saraniemi

professori, brändimarkkinointi

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu

 

Saila Saraniemi on Suomen ensimmäinen brändimarkkinoinnin professori. Sailan päätutkimusalueita ovat yritys-, palvelu- ja paikkabrändien kehittyminen verkostojen vaikutuksessa sekä digitaalisuus asiakassuhteiden...

Lue lisää

Sallamaari Muhonen

strategiajohtaja

Netprofile

Sallamaari Muhonen on Netprofile Finland -viestintätoimiston strategiajohtaja ja partneri, joka on tottunut vaikuttamaan sekä strategina taustalla että itsekin studioissa ja...

Lue lisää

Jani Halme

luova johtaja

ToinenPHD

Lue lisää

Oulun Suurlähettiläs

 

Oulun suurlähettiläs on Suomen komein, fiksuin ja karismaattisin suurlähettiläs. Tämä hurmaavan positiivisen, mutta hieman höpsön hahmon tärkeimpänä tehtävänä on jakaa...

Lue lisää

Vivi Brooke

Lead Employer Brand Designer

Finders Seekers

Vivi on suomalaiskanadalainen monipuolinen employer branding, digimarkkinoinnin ja työntekijäkokemusmuotoilun ammattilainen, jolla on vankka kokemus kansainvälisistä tekkikasvuyrityksistä kuten Zalandolta ja Solitalta. Vivi on innostava...

Lue lisää

Timo Järvinen

toimitusjohtaja, perustajajäsen

NayaDaya Oy

Timo on digitaalista tunne- ja käyttäytymisälyä kehittävän NayaDaya Oy:n toimitusjohtaja. Timon ja koko NayaDaya-tiimin tavoitteena on tuottaa realistinen kuva brändien...

Lue lisää

Ilkka Länkinen

Chief Experience Officer & founder

SantaPark Arctic World

Ilkka on kansainvälisen elämysmatkailun Osaaja isolla oolla. Ilkka pyörittää vaimonsa Katja Ikäheimo-Länkisen kanssa Rovaniemellä mm. kansainväliseen kulttimaineeseen noussutta Arctic TreeHouse...

Lue lisää

Sini Rytky

VP Product Management

TactoTek

Sini johtaa TactoTekin tuotehallintaa keskeisinä vastuualueinaan teknologian tuotteistaminen, tuotestrategia ja roadmap. Hänellä on parinkymmenen vuoden kokemus globaalin teknologialiiketoiminnan ympäriltä mm....

Lue lisää

Ohjelma

8.45  Etkot – Lähetys aukeaa
9.00 Tervetuloa!
Oulun suurlähettiläs
9.10

KEYNOTE Markkinointi-investoinneilla kasvua ja kannattavuutta

9.30

KEYNOTE Experiential Marketing: The future of business is participatory
Claus Raasted, Director at The College of Extraordinary Experiences & Senior Advisor to McKinsey

 

”They can have it in any colour they want, as long as they want it in black.” Henry Ford’s legendary words may be fun, but they no longer apply. Customers don’t just want to choose; they want to customise, to co-create and to partner. So why should marketing be any different? We don’t like it when brands try to sell to us – but we love it when they engage with us, and allow us to engage with them. We want to participate. And if you can’t deliver on participation, someone else will.

10.00 CASE Joulupukki. Miten tehdä liiketoimintaa brändillä, jota ei voi omistaa
Ilkka Länkinen, toimitusjohtaja, Santapark
10.20

Maineesi on pääomaa – miten varaudut ja selviät mainekriiseistä?
Sallamaari Muhonen, strategiajohtaja, Netprofile

10.45 Puheenvuoro ja keskustelua: Brändi ja tunteet – minkälainen on brändien emotionaalinen arvo?
Saila Saraniemi, brändimarkkinoinnin professori, Oulun yliopisto
Timo Järvinen, toimitusjohtaja, perustajajäsen, NayaDaya
11.25

Lounas

11.45

KEYNOTE Tarina menestyksen rakentamisesta: Miten luodaan vahva brändi ja kansainvälistytään?

Minna Parikka, toimitusjohtaja, perustaja & kenkäsuunnittelija, Minna Parikka Shoes
Haastattelijana Saimi Hoyer
Yhteistyössä MySpeaker

12.35

CASE Globaaliksi toimijaksi uniikilla tuotestrategialla

Sini Rytky, VP Product Management, TactoTek

12.50

12.50 Miten saada työntekijät aktiivisesti rakentamaan yrityksen brändiä
Vivi Brooke, Lead Employer Brand Designer, Finders Seekers

13.10 Brändäyksen merkitys kasvulle
Jani Halme, Luova johtaja, ToinenPHD  
Yhteistyössä Kaleva Media
13.40 KEYNOTE Be the New Global Brand in your Field
Jody Turner, Future Trendhunter & Strategic Designer
14.20 Tapahtuman yhteenveto
Oulun suurlähettiläs
14.30 Tutustu showroomeihin, tapaa kollegoita virtuaalisesti ja verkostoidu!
16.00 Tapahtuma päättyy

Osallistu keskusteluun somessa #northernglow

Hinnat

Virtuaalitapahtuma115 €

Hintaan lisätään alv 24%. Tapahtumamaksun laskutamme ilmoittautumisen yhteydessä. Yli 5 henkilön ryhmäilmoittautumiset: Hanna Mattila, BusinessOulu, hanna.mattila@businessoulu.com, puh. 040 717 3588. Osallistumismaksu palautetaan, mikäli tapahtuma joudutaan perumaan (pois lukien käsittelymaksu). Kaleva tarjoaa Northern Glow -osallistujille lounaan. Ilmoittaudu 10.11.2020 mennessä, jotta varmistat itsellesi lounaan tapahtumapäiväksi.

Pääyhteistyökumppani

Kumppaniksi

Tule yhteistyökumppaniksi pohjoisen tärkeimpään bisnestapahtumaan!

Northern Glow tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavata satoja elinkeinoelämän edustajia, yrityksiä, yhteiskunnallisia vaikuttajia sekä tutkimuksen ja hallinnon edustajia. Tänä vuonna virtuaalinen tapahtuma luo uusia mahdollisuuksia. Voit sopia helposti tapaamisia osallistujien kanssa ja tavata heidät videoyhteyden välityksellä. Nyt myös ständipaikat ovat virtuaalisia. Yhteistyökumppani saa tapahtuma-alustalle oman showroomin, jossa osallistujat pääsevät vierailemaan. Valtakunnallisena yhteistyökumppanina tapahtumassa toimii Alma Talent.

Ota yhteyttä, niin kerron lisää mahdollisuuksista ja katsotaan teille sopiva paketti! Tutustu vaihtoehtoihin alla. Lisätiedot: Hanna Mattila, BusinessOulu, hanna.mattila@businessoulu.com, 040 717 3588

Kumppanipaketit

Näkyvyys -kumppanipaketti

  • 2 vapaalippua tapahtumaan
  • Max. 60 sekunnin videotervehdys tapahtuman ohjelmassa
  • Yrityksen logonäkyvyys tapahtuman mainonnassa (mm. Talouselämä, Tekniikka&Talous, Kauppalehti) ja muissa markkinointimateriaaleissa sekä tapahtuma-alustalla
  • Virtuaalinen showroom yritykselle Brella-alustalla
  • Mahdollisuus sopia tapaamisia Brella-verkostoitumistyökalun kautta
  • Northern Glow -kumppaneilla on mahdollisuus lisänäkyvyyteen pakettihinnoin  Alma Talentin medioissa (printti, online ja mobiili): Kauppalehti, Talouselämä, Tivi, Tekniikka&Talous, Arvopaperi, Markkinointi&Mainonta ja uusisuomi.fi. Etu käytettävä ajalla 9.11. – 13.12.2020.
     

 

Gold -kumppanipaketti

  • Räätälöity kumppanipaketti kumppaneiden toiveiden mukaan
  • Max. 60 sekunnin videotervehdys tapahtuman ohjelmassa
  • Pääkumppani tasoinen logonäkyvyys tapahtuman mainonnassa (mm. Talouselämä, Tekniikka&Talous, Kauppalehti) ja muissa tapahtuman markkinointimateriaaleissa sekä tapahtuma-alustalla
  • Virtuaalinen showroom yritykselle Brella-alustalla
  • Mahdollisuus sopia tapaamisia Brella-verkostoitumistyökalun kautta
  • Northern Glow -kumppaneilla on mahdollisuus lisänäkyvyyteen pakettihinnoin  Alma Talentin medioissa (printti, online ja mobiili): Kauppalehti, Talouselämä, Tivi, Tekniikka&Talous, Arvopaperi, Markkinointi&Mainonta ja uusisuomi.fi. Etu käytettävä ajalla 9.11. – 13.12.2020.

Tunnelmia tapahtumasta 2019

Yhteystiedot

Sini Mäkinen

tapahtumapäällikkö

sini.makinen@almamedia.fi

+358 50 574 5570

Hanna Mattila

BusinessOulu

hanna.mattila@businessoulu.com

040 717 3588

Jatta Salminen

tapahtumakoordinaattori

jatta.salminen@almamedia.fi

+358 44 537 0555

Tapahtuman järjestävät

Tapahtumapaikka

Virtuaalitapahtuma

Tapahtuma toteutetaan virtuaalisena. Saat sähköpostiisi linkin lähetykseen tapahtumapäivänä.

Majoitus

Lapland Hotels Oulu:

119e/1hh
134e/2hh

Varauskoodi: Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse suoraan hotellin vastaanotosta oulu@laplandhotels.com tai 08 8811 110 sekä varaustunnusta NorthernGlow käyttämällä 5.11.2020 saakka.

Orginal Sokos Hotel Arina:

110e/1hh
130e/2hh
150e/3hh

Varauskoodi: Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse suoraan hotellin vastaanotosta sales.oulu@sokoshotels.fi tai puh: 08 – 3123 255 sekä varaustunnusta BNG2020 käyttämällä 3.11.2020 saakka.

Scandic Oulu City:

129e/1hh
146e/2hh

Varausohje: Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse suoraan nettisivuiltamme www.scandichotels.fi tai hotellin vastaanotosta sähköpostilla oulucity@scandichotels.com tai puhelimella varaustunnusta BLM0231120 käyttämällä 9.11.2020 saakka.