HRx 2021 – Merkityksellinen työ

OSAAMINEN  •  ORGANISAATIO  •   TYÖNTEKIJÄKOKEMUS  •  KASVU

Merkityksellisyydellä menestykseen – Työn merkityksellisyys houkuttelee osaajia, sitouttaa ja motivoi työskentelemään yhä tehokkaammin. Miten HR voi johtaa ja viestiä merkityksellisyyden kokemusta organisaatiossa? Suomen johtava HR-alan tapahtuma HRx kokoaa jälleen yhteen yli 600 HR-ammattilaista verkostoitumaan, keskustelemaan ja inspiroitumaan alan edelläkävijöiden johdolla 24.11.2021 Helsingin Messukeskus Siipeen. 

Merkitse tuleva tapahtuma kalenteriisi:
HRx 2021 | 24.11.2021 | klo 8.00 – 17.30 | Helsingin Messukeskus Siipi

 

Johtuen koronaviruksen aiheuttamasta epävarmuudesta olemme päättäneet siirtää HRx 2020 -tapahtuman ensi vuoteen.

Asiakkaidemme hyvinvointi on meille ensisijaisen tärkeää. Haluamme myös varmistaa sinulle kattavan tapahtumakokemuksen ja mahdollisuuden vilkkaaseen verkostoitumiseen kollegoiden ja asiantuntijoiden kanssa.

Keynotes

Puhujat

Mark Hayton

Global Lead for Organization Development Analytics

Nokia

Mark Hayton is the Global Lead for Organization Development Analytics at Nokia. In this role Mark provides proactive and reactive...

Lue lisää

Mikael Frisk

HR ja hallitusammattilainen

Lue lisää

Ronja Salmi

toimittaja ja Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtaja

Ronja Salmi on toimittaja joka tunnetaan erityisesti Ylen Mitä mietit, Ronja Salmi? -ohjelmasta. Salmi toimii Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtajana ja luotsaa...

Lue lisää

Jennifer Paatelainen

HR Business Partner & HR Country Lead

Unilever

Lue lisää

Ohjelma

8.00

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Tervetuloa! Johdatus päivän teemoihin

9.10

KEYNOTE: Creating a Speak Up Culture for purposeful work

Megan Reitz, Professor of Leadership and Dialogue, Hult Ashridge 

9.40

Strategisen yhteistyökumppanin puheenvuoro

9.55

Wellnesshetki

10.00

Mistä hyvät tauot on tehty?

10.10

Kahvia ja kohtaamisia

 

JOHTAMINEN

11.45 –
11.20

NEXT LEVEL -keskustelut:

Ideoita uudistumiseen ja kulttuurin muutokseen

Miten motivoida työntekijät ajattelemaan uudella tavalla? Miten selättää muutosvastarinta?  Miten onnistua muutoksessa? Ideoidaan yhdessä ja jaetaan kokemuksia!

11.25 –
11.50

CASE: Itseohjautuvan organisaation haasteet ja onnistumiset

  • Mitä itseohjautuvuus tarkoittaa johtajuudelle?
  • Miten muutos on onnistunut ja mitä on opittu?

11.50 –
12.50

Lounas

12.50 –
13.15

CASE: Diversiteetin johtaminen ja työn merkityksellisyys

  • Miten tukea diversiteettiä työyhteisössä?
  • Miten rakentaa merkityksellisyyttä eri näkökulmista?
  • Diversiteetin arvostaminen

13.20 – 13.35

Design thinking
HR-toiminnoissa

  • Mitä Desing Thinking on ja miten sitä voi hyödyntää HR-toiminnoissa?
  • Konkreettiset tavat toimia ja työkalut

13.40 –
13.55

Katsaus tulevaan työsuhdejuridiikkaan ‒ Mitä HR:n tulee tietää

14.00 –
14.30

KEYNOTE: Johtamisen trendit

  • Maailma muuttuu, miten johtaminen muuttuu?
  • Mitä uutta on tulossa?

 

OSAAMINEN JA REKRYTOINTI

10.45 –
11.20

NEXT LEVEL -keskustelut:

Ideoita moderniin rekrytointiin

Miten löydät parhaat osaajat? Miten houkuttelet ne organisaatioosi? Mikä on rekrytoinnissa merkityksellistä?  Ideoidaan yhdessä ja jaetaan kokemuksia!

11.25 –
11.50

CASE: Osaamisen johtaminen uudelle tasolle

  • Osaamistarpeiden määrittely, kartoitus ja ennakointi
  • Miten luoda oppimista ja uudistumista edistävää organisaatiokulttuuri?

11.50 –
12.50

Lounas

12.50 –
13.15

CASE: Onnistuneen ja merkityksellisen työnantajaviestinnän avaimet

  • Miten rakennat työnantajamielikuvaa yhdessä yritys- ja brändiviestinnän kanssa?
  • Kuinka käytät somea onnistuneesti rekrytoinnissa ja työantajakuvan rakentajana?

13.20 –
13.35

Erinomaisen työnantajamielikuvan rakentaminen

  • Merkityksellisyys osana työnantajamielikuvaa
  • Mitä uusia trendejä on nousemassa?
  • Konkreettiset vinkit ja opit

13.40 –
13.55

HR ja ketterän oppimisen vallankumous

14.00 –
14.30

KEYNOTE: Tulevaisuuden osaajat

  • Miten työelämän muutos vaikuttaa osaamistarpeisiin?
  • Kuinka houkuttelet ja pidät parhaimmat?
  • 3 tärkeintä sitouttamisen keinoa

 

TYÖHYVINVOINTI

10.45 –
11.20

NEXT LEVEL -keskustelut:
Ideoita työhyvinvoinnin ja jaksamisen kehittämiseen

Mitä työkaluja työyhteisöllä ja työntekijöillä on varmistaa työhyvinvointi ja siten myös organisaation tuottavuus? Ideoidaan yhdessä ja jaetaan kokemuksia!

11.25 –
11.50

CASE: Merkityksellisyyden ja sen kokemuksen johtaminen organisaatiossa

  • Miten merkityksellisyyden johtaminen on toteutettu yksilötasolla ja minkälaisia tuloksia on saavutettu

11.50 –
12.50

Lounas

12.50 –
13.15

KESKUSTELU: Työkyvyttömyys ja kasvaneet mielenterveyden haasteet iso yhteiskunnallinen ongelma ­‒ miten löytää ratkaisuja johtamisen ja HR:n keinoin?

13.20 –
13.35

Työkykyriskien ennakointi osana strategista hyvinvointia

  • Miten tunnistaa ja hallita riskit ajoissa?
  • Mitä työkykyriskien hallinnalla saadaan aikaan?

13.40 –
13.55

Puheenvuoro

14.00 –
14.30

KEYNOTE: Tulevaisuuden tutkimus: työelämä kohti 2030

  • Miten työn merkitys muuttuu?
  • Miten yksilön hyvinvointi nähdään tulevaisuudessa?

 

HR DATA JA JOHTAMINEN

10.45 –
11.20

STARTUP STAGE: Kuule uusimmat HR-innovaatiot

11.25 –
11.50

CASE: HR Datan ja analytiikan hyödyntäminen organisaatiossa

11.50 –
12.50

Lounas

12.50 –
13.15

CASE: Työhyvinvoinnin johtaminen tiedolla

  • Ennustavalla analytiikalla parempaa työhyvinvointia
  • Yksilön vastuu vs. työnantajan vastuu

13.20 –
13.35

HR data Miten tunnistat ja jalostat merkityksellisen tiedon?

13.40 –
13.55

Mitä teknologia mahdollistaa HR strategian suunnittelussa, toteuttamisessa ja seurannassa

14.00 –
14.30

KEYNOTE: Kehittyvät teknologiat, kasvava datan määrä ja eettisyys

  • Organisaatioiden valta ja vastuu hyödyntää kehittyviä teknologioita
  • Miten eettisyys tulee huomioida?
  • Henkilötietojen vastuullinen käyttö

10.45 –
11.45

Workshop 1

11.50 –
12.50
Lounas
12.50 –
13.50
Workshop 2

14.30

Kahvia ja kohtaamisia

15.05

Strategisen kumppanin puheenvuoro

15.20

Leadership for the 21st century – Refocusing on ’we’ rather than ’me’ with the Green Ocean Strategy

Jonathan Passmore, Director of the Henley Centre for Coaching, Henley Business School

What might a post COVID-19 business world look like? The past months have seen a significant change in how people live, work and engage resulting in new demands for leadership and organisations. As we emerge from the crisis, should companies return to old strategies such as win-lose business strategies or seek a different path? Can we identify models of working that are win-win, collaborative, participatory and sustainable? How can we deliver such a change? Professor Jonathan Passmore will introduce the Green Ocean Strategy, a new strategic approach to business steering towards collaboration, communication as well as mental and physical wellbeing, and explore how to achieve cognitive and behavioural change towards more sustainable ways of operating.

15.45

Wellnesshetki

15.50

KEYNOTE: Matka merkityksellisyyteen

‒ Mikä on sinulle merkityksellistä? Uskallatko astua muutokseen, pois mukavuusalueelta? Kokemuksellinen puheenvuoro.

16.35

Puheenjohtajien yhteenveto

Ronja Salmi, toimittaja ja Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtaja & Mikael Frisk, HR ja hallitusammattilainen

16.45

Drinks & Discussion

18.00

Tapahtuma päättyy

Tunnelmia tapahtumasta

 

Kommentteja edelliseen tapahtumaan osallistuneilta:

”Sisältö oli runsas ja puhujat loistavia, tarjolla oli ihan liikaa mielenkiintoisia puheenvuoroja -kaikkia ei ehtinyt kuuntelemaan!”

”Mielenkiintoisia aiheita, hyviä asiasisältöjä ja innostavia puhujia, erityisesti Minna Helle, Lucy Adams ja Nick Kemsley.”

”Verkostoitumispeli oli hauska keksintö. Loistava juttu – jalostuneempi versio coctailkutsuista ja huikeat palkinnot.”

”Aivan loistavia ammattilaisia, erilaisia puheenvuoroja mielenkiintoisesti rakennettuna.”

”Sisältö on terävöitynyt ja oli ajankohtainen ja osuva. Tapahtumassa oli mukava jutella vanhojen ja myös uusien tuttavien kesken.”

”Tapahtuma oli oikein hyvä ja tarjosi runsaasti verkottumismahdollisuuksia ja ajankohtaista sisältöä.”

Miksi osallistua?

1. Kuule viimeisimmät HR:n kehitysaskeleet ja tuoreimmat trendit

2. Seuraa kansainvälisiä puhujia, alan parhaita case-esimerkkejä ja innovatiivisimpia startupeja.

3. Valitse kiinnostavimmat puheenvuorot yli 30 puheenvuoron joukosta

4. Verkostoidu ja vaihda ajatuksia kollegoidesi kanssa.

5. Tapaa lukuisia alan asiantuntijoita ja keskustele ajankohtaisimmista trendeistä ja käytännön toteutuksista HR:n saralla

HR-päättäjä ja -asiantuntija, 

viime vuoden tapahtuma oli loppuunmyyty, joten ilmoittaudu pian mukaan, niin varmistat paikkasi Suomen johtavassa HR-tapahtumassa!

Ilmoittaudu mukaan

Hinta690 €
Henry ry:n jäsen590 €

Hinta sisältää koko päivän osallistumisen tapahtumaan sekä sähköiset materiaalit, kahvit ja lounaat. Hintaan lisätään alv 24% ja tapahtumamaksun laskutamme ilmottautumisen yhteydessä.

Tapahtuman järjestäjä pidättää oikeuden tarkistaa ennakkoilmoittautuneiden tiedot ja rajata osallistujapaikat kohderyhmään kuuluville. Jos olet palveluntarjoaja, ota yhteyttä, niin mietitään sinulle sopiva osallistumisratkaisu.

  

Alma Talent ja Henry järjestävät tapahtuman yhteistyössä alan yritysten kanssa.

Kumppaniksi

Tapaa & kohtaa HR-ammattilaiset HRx:ssä!

Uudistunut HRx on kiistatta HR-alan nro 1 tapahtuma Suomessa

Kumppanina tapaat kasvotusten 450 HR-päättäjää ja asiantuntijaa, voit sopia henkilökohtaisia tapaamisia ja saat tietää osallistujayritysten tulevista HR-hankkeista.

HRx näkyy laajasti valtakunnallisissa medioissa, suurimpina näistä Kauppalehti ja Talouselämä. Yhteistyökumppanina profiloidut HR-alan asiantuntijana tapahtuman verkkosivuolla, uutiskirjeissä ja HRx asiantuntijablogeissa.

Keitä sinä ja yrityksesi haluaisitte kohdata?

Ota yhteyttä, niin mietitään sinulle sopiva kokonaisuus

HRx standi

#HRxhki Seuraa ja osallistu keskusteluun twitterissä ja tapahtuman LinkedIn -ryhmässä.

Tapaamiset

Haluamme auttaa sinua sopimaan arvokkaita tapaamisia ja hyödyntämään tapahtumaan sijoittamasi ajan mahdollisimman hyvin. Brellan verkostoitumistyökalun avulla voit etsiä kontakteja ja sopia tapaamiset jo ennen tapahtumaa haluamiesi ihmisten kanssa.

Yhteyshenkilöt

Sini Mäkinen

tapahtumapäällikkö

sini.makinen@almamedia.fi

+358 50 574 5570

Titi Kesälahti

avainasiakaspäällikkö

titi.kesalahti@almamedia.fi

+358 50 301 5904

Jatta Salminen

tapahtumakoordinaattori

jatta.salminen@almamedia.fi

+358 44 537 0555

Tapahtumapaikka

Helsingin Messukeskus, Siipi

Messuaukio 1, Messukeskus Siipi

00520 Helsinki

Sisäänkäynti: Rautatieläisenkatu 3. Pysäköintialueen osoite navigaattoriin: Ratamestarinkatu 13.

Julkiset kulkuvälineet

Raitiovaunut 7A, 7B ja 9 sekä kaikki kauko- ja lähijunat pysähtyvät Pasilan asemalla, josta on 300 metrin kävelymatka Messukeskukseen. Bussilinjat 506 ja 69 pysähtyvät Messukeskuksen edessä, sekä linjat 504 ja 505 Pasilan asemalla. Katso lisätietoja reittioppaasta.

Saapuminen omalla autolla

Messukeskus sijaitsee Pasilassa, muutaman kilometrin päässä Helsingin keskustasta. Kokoustamon parkkiin pääsee Ratamestarinkadulta, sisäänkäynti on osoittessa Ratamestarinkatu 13. Pysäköintihalliin saapumisesta ja pysäköintimaksuista lisätietoja löytyy Messukeskuksen sivuilta »

Majoitus

Olemme neuvotelleet erikoishinnat useisiin Helsingin hotelleihin. Mainitse huonetta varatessasi, että olet tulossa Alma Talentin tapahtumaan, niin etuhinta tulee huomioitua. Mikäli kaipaat lisätietoja hotellien sijainneista tai hinnoista, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon (020) 442 4110.

  • Radisson Blu -hotellit ja SOKOS-hotellit: alennus -11 % Flex-hinnasta
  • Clarion Hotel Helsinki: alennus -15 % päivän BAR-huonehinnasta
  • Scandic Paasi -15% Flex-hinnasta & Scandic Park -15% Flex-hinnasta
  • Hotel Katajanokka: alennus -15 % päivän BAR-huonehinnasta nettisivujen kautta etukoodilla JAZ (koodi syötetään Special Rates -valikon Corporate-kenttään) tai olemalla yhteydessä hotellin vastaanottoon