IoT, AI sekä data ja analytiikka yhdessä  
Vuoden vaikuttavin tapahtuma palaa elokuussa 2019!

Digital X punoo jälleen yhteen kehittyvät teknologiat, IoT:n, datan ja analytiikan sekä tekoälyn. Mitä teknologisia muutoksia on tulossa ja miten voit valmistautua niihin? Mitkä ovat Suomen tulevat suuntaviivat ja miten ne vaikuttavat liiketoimintaan? Miten keskeiset muutostrendit vaikuttavat toimintaympäristöön, johtamiseen ja tuottavuuteen? Tapahtumassa kuulet kansainvälisten huippuasiantuntijoiden tulevaisuuden visiot ja opit konkreettisten esimerkkien kautta, miten tekoälyä, IoT:a sekä dataa ja analytiikkaa hyödynnetään menestykkäästi.

Tapahtumassa media, tieto ja edelläkävijyys kohtaavat toisensa haastaen vanhat toimintatavat ja luoden uutta suomalaisen liiketoiminnan tulevaisuutta.Tule keskustelemaan kehittyvien teknologioiden tuomista liiketoimintahyödyistä ja jaa parhaat käytännöt kollegoidesi kanssa.

Edelläkävijyys edellyttää rohkeutta kasvaa. Tule kiihdyttämään kasvua kanssamme Tennispalatsiin 27.8.2019!

Tapahtuman kerää yhteen yli 500 liiketoimintajohtajaa ja asiantuntijaa. Varmista sinäkin paikkasi vuoden ykköstapahtumasta!
Ilmoittaudu yhteen seuraavista:

 

Business IT -kokonaisuudessa käsitellään kehittyviä teknologioita ja niiden tuomia liiketoimintahyötyjä erityisesti tekoälyn, IoT:n sekä datan ja analytiikan kautta. Teemoja tarkastellaan kolmessa liiketoiminnan tasossa omissa ohjelmalinjoissan: strategia, visio ja toteutus. Kohderyhmänä yritysten hallitusten ja johtoryhmien jäsenet, liiketoimintajohtajat sekä CIO, CDO, CTO, IT-johtajat, CISO, CSO, BI, analytiikan ja datan –asiantuntijat​ sekä RPA ja AI asiantuntijat.

Ilmoittaudu Business IT

 

M&M Marketing kokonaisuus yhdistää markkinoinnin johtamisen, teknologiat ja innovaatiot yhdeksi kokonaisuudeksi tarjoten inspiraatiota ja konkreettisia rakennuspalikoita tulokselliseen markkinointiin. Kohderyhmänä on yritysten markkinointi- ja viestintäjohtajat sekä päättäjät.

Ilmoittaudu Marketing

 


Manufacturing kokonaisuus tarjoaa mielenkiintoisen katsauksen tehtaiden toimintaan ja tulevaisuuteen. Miten digitalisaatio muuttaa tehtaita? Miten tehtaista luodaan uusille sukupolville kiinnostava työpaikka? Entä miltä tehtaiden tulevaisuus näyttää ja miten tulevia haasteita voidaan johtaa? Tekniikka&Talouden Manufacturing kokonaisuus on jatkoa Tampereella pidetylle T&T Tulevaisuuden tehtaalle. Kohderyhmänä tehtaiden johto sekä liiketoimintajohto. 

Ilmoittaudu Manufacturing

Osallistuja

Tapahtuma on suunnattu Suomen merkittävimpien yritysten liiketoimintajohdolle ja asiantuntijoille. Tapahtuman järjestäjä pidättää oikeuden tarkistaa ennakkoilmoittautuneiden tiedot ja rajata osallistujapaikat kohderyhmään kuuluville. Jos olet palveluntarjoaja, ota yhteyttä, niin mietitään sinulle sopiva osallistumisratkaisu.

Puhujat

Mervi Kallio

tv-toimittaja

urheilujuontaja

Mervi Kallio työskentelee urheilutoimittajana ja -juontajana MTV3:lla. Tällä hetkellä hän matkustelee ympäri maailmaa Formula 1 -juontajana.

Lue lisää

Ilona Lundström

osastopäällikkö, ylijohtaja

Työ- ja elinkeinoministeriö, Innovaatiot ja yritysrahoitus

Ilona Lundström toimii Työ- ja elinkeinoministeriössä Innovaatiot ja yritysrahoitus-osaston osastopäällikkönä ja ylijohtajana. Lundström on ollut mukana Suomen tekoälyohjelmaa valmistelevassa ohjausryhmässä....

Lue lisää

Ilkka Kivimäki

pääomasijoittaja, tutkimus- ja innovaationeuvoston jäsen

Ilkka Kivimäki tunnetaan pääomasijoittajana sekä startup-hallitusammattilaisena. Hän toimi viime eduskunnan vaalikauden tutkimus- ja innovaationeuvoston jäsenenä ja on ollut mukana Suomen...

Lue lisää

Taneli Tikka

toimitusjohtaja

Valtion kehitysyhtiö Vake

Taneli Tikka on Suomen internet -palveluiden toimialan tunnetuimpia nimiä. Hän toimii Valtion kehitysyhtiö Vake Oy:n toimitusjohtajana. Aikaisemmin hän on...

Lue lisää

Aapo Bovellan

Founding Partner

Proxy.vc

Proxy.vc on lontoolainen pääomasijoitusyhtiö ja brändistudio. Aapo Bovellan on yksi Proxyn kolmesta perustajaosakkaasta. Ennen Proxya Aapo vastasi mm. Nokian globaalista...

Lue lisää

Marta Skassa

Product Manager

Zalando

Marta is a product manager passionate about product discovery and solving real customer problems through machine learning. At Zalando, she...

Lue lisää

Vilma Sirainen

Product Design Lead

Zalando

Vilma likes to create things, mainly digital or musical, that help people express themselves better. One way she’s currently doing...

Lue lisää

Jari Lahti

Chief Digital & Customer Experience Officer

YLE

Jari Lahti vastaa digitaalisesta asiakaskokemuksesta ja palveluiden kehityksen kokonaisuudesta Ylessä. Hänellä on monipuolinen kokemus Ylen digitalisaatiosta ensimmäisten digitaalisten radio- ja...

Lue lisää

David Sandström

CMO

Klarna Bank

David currently serves as Chief Marketing Officer at Klarna and is a member of the executive management team. David joined...

Lue lisää

Jari Tiirikainen

Digital Innovation Manager

ISS Palvelut

Digitalisaation lähettiläs ja evankelista. Etsii, haastaa ja keksii uusia tapoja hyödyntää olemassa olevia sekä uusia teknologioita liiketoiminnan parantamiseksi. Aidosti innovatiivinen...

Lue lisää

Ossi Oikarinen

Owner, Entrepreneur, Boardbay

F1 & DTM engineer

Ossi Oikarinen has been working in motorsport industry for over 20 years. He started his career in Formula One in...

Lue lisää

Sari Torkkola

Liiketoimintajohtaja, Uudet liiketoiminnat

Elisa

Sari Torkkola johtaa Elisan yritysasiakas-yksikössä uusien kyberturvapalveluiden kehittämistä. Sarilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus tietoturva-alalta, muun...

Lue lisää

Mikko Torikka

Päätoimittaja

Tekniikka&Talous, Tivi, Mikrobitti, Metallitekniikka & Tekniikan Historia

Lue lisää

Mika Rissanen

Senior Business Advisor

Aureolis Oy

Mika Rissanen (KTM, eMBA) on toiminut yli 12 vuotta Business Intelligencen parissa auttaen asiakkaita muuttamaan datan hyödylliseksi informaatioksi.

Lue lisää

Hannu Hynninen

Lead Project Manager

IFS

Hannu Hynnisellä on yli 20 vuoden kokemus yritysohjelmistoalalta. Hän on johtanut useita onnistuneita toiminnanohjausjärjestelmien käyttöönottoprojekteja IFS:llä. Hannu innostuu erityisesti teknologian...

Lue lisää

Jani Niipola

uutispäällikkö

M&M

Lue lisää

Kai Lyytinen

Business Director, ERP, Partner

Efima Oy

Kai Lyytinen on Efiman ERP-liiketoiminnan vetäjä ja yksi yrityksen perustajista. Hänellä on kokemusta liiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä niin Efimalla kuin aiemmissa...

Lue lisää

Markus Turunen

CIO

Efima Oy​

Markus Turunen on Efiman CIO ja hän vastaa yrityksen RPA ja AI -liiketoiminnasta. Hänellä on pitkä tausta ohjelmistoliiketoiminnan johtotehtävistä ja...

Lue lisää

Sari Aapola

CMO

Efima Oy​

Sari Aapola vastaa Efiman markkinoinnista ja viestinnästä. Hänellä on pitkä ja monipuolinen tausta markkinoinnin ja tuotehallinnan johtotehtävistä kansainvälisissä yrityksissä.  Vahvaa...

Lue lisää

Mikko Kaataja

Senior Solution Architect

Efima Oy

Mikko Kaataja toimii Efimalla ratkaisuarkkitehtina. Hänellä on laaja ja monipuolinen tietämys tuotannon prosesseista, tuotannonsuunnittelusta ja -hallinnasta, tuotteista, tarvelaskennasta (MRPII), Lean-johtamisesta...

Lue lisää

Harri Takala

CDO

MPY Palvelut

Harri Takala on MPY Palveluiden CDO. Harrin liiketoiminta- ja asiakaslähtöinen ajattelu haastaa perinteiset tavat tuottaa IT-palveluja. Me taistelemme oikeiden asioiden...

Lue lisää

John Feeney

Sr. Sales Engineer

Liferay

John työskentelee Senior Sales Engineerin roolissa Liferayn Irlannin toimistolta käsin. Hän aloitti uransa Java-kehittäjänä ja toimi mukana useissa eri tele-...

Lue lisää

Petri Asikainen

Director, Core Technology

Konecranes

Lue lisää

Visa Honkanen

kehitysjohtaja

HUS

Lue lisää

Ohjelma

Tutustu ohjelmakokonaisuuksiin: Tivi Business It, M&M Marketing ja T&T Manufacturing.
Ohjelmakokonaisuudet alla kolmella välilehdellä.
8.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00

Tervetuloa Digital X-tapahtumaan!

Mervi Kallio, toimittaja, juontaja

9.10

KEYNOTE KESKUSTELU Suomen tulevat suuntaviivat tekoälyn ja kehittyvien teknologioiden saralla

 

Aiheesta keskustelemassa:

Ilkka Kivimäki, pääomasijoittaja, tutkimus- ja innovaationeuvoston jäsen
Ilona Lundström, osastopäällikkö, ylijohtaja, Työ- ja elinkeinoministeriö, Innovaatiot ja yritysrahoitus

9.40

IT-hankkeiden avoin salaisuus

Kai Lyytinen, Business Director, ERP, Partner, Efima Oy

 

Harva lähtee mielellään isoon tietojärjestelmähankkeeseen. Tyytyväisyys on kaukana, kun projekti on kuin poteroista käytävää asemasotaa. Sodassa ratkaistaan, kuka häviää vähiten – asiakas vai toimittaja. Voisiko asialle tehdä jotain? Päätimme paljastaa alallamme vallitsevan avoimen salaisuuden. Selvitimme palvelumuotoiluhankkeessa, mitä asiakkaat todella toivovat IT-kumppanuudelta. 

10.05

Johdatus päivään ja ohjelmalinjoihin

10.15

Kahvi ja verkostoituminen

 

LINJA 1

BUSINESS IT – VISION

 

LINJA 2

BUSINESS IT – EXECUTION

 

LINJA 3

BUSINESS IT –STRATEGY

10.50-
10.55

 

Juontaja esittelee linjan ohjelman

 

10.50-
10.55

 

Juontaja esittelee linjan ohjelman

 

10.50-
10.55

 

Juontaja esittelee linjan ohjelman

 

10.55-
11.20

 

Kiinasta tekoälyn suurvalta 2020?

Taneli Tikka, toimitusjohtaja, Valtion kehitysyhtiö Vake


10.55-
11.20

 

CASE Yle: Puheentunnistuksen kehittäminen

Jari Lahti, Chief Digital & Customer Experience Officer, Yle

10.55-
11.20

 

CASE HUS: Mihin asti tekoäly voi päättää?
Visa Honkanen, kehitysjohtaja, HUS

 

11.20-
11.30

 

ERP 2029 – Matka tulevaisuuteen
Hannu Hynninen, Lead Project Manager, IFS

 

  • Miten nousevat teknologiat muuttavat tapaamme työskennellä?
  • Miltä toiminnanohjaus näyttää kymmenen vuoden päästä?

11.20-
11.30

 

Tietoisku: Miten rekrytoit robotin?

Markus Turunen, CIO, Efima Oy​

 

Robotinkin rekrytointi on investointi. Näin onnistut haastattelusta perehdytykseen.​

 

 

11.20-
11.30

 

Tietoturva ja riskienhallinta

  • Tekoälyn hyödyntäminen riskien havaitsemiseen, analysointiin ja reagointiin
  • Tiedon suojaaminen ja turvallinen käsittely

11.30-
11.55

CASE ISS Palvelut: Digitalisaatio muuttaa palvelualaa – vauhdittajina sensorit, tekoäly ja pilvi
Jari Tiirikainen, Digital Innovation Manager, ISS Palvelut

11.30-
11.55

The Importance of APIs and Headless technology In Digital Transformation

John Feeney, Sr. Sales Engineer, Liferay

 

  • How to derive value from APIs for your business
  • How to use headless technology for a truly great omnichannel user experience

11.30-
11.50

CASE: Helsingin älykoulu ja käyttöasteanalytiikka
Mika Rissanen, Senior Business Advisor, Aureolis Oy

 

  • Datan tietoturvallinen liikkuminen IoT-hankkeissa
  • Vaihtoehtoja käyttöasteiden mittaamiseen
  • Älykoulu demo

11.55-
12.00

TIETOISKU

11.55-
12.00

TIETOISKU

11.50-
12.00

TIETOISKU

12.00

Lounas

13.00

Tunnetko IT-kustannuksesi?

Harri Takala, CDO, MPY Palvelut

 

  • Miten IT kustannuksia voidaan leikata kestävästi?
  • Hyödynnätkö IT-investoinnit kannattavasti?
  • Vaaditko investoinneille mitattavaa tuottoa?
  • Missä ovat IT budjetin varjot 2020-luvulla?

13.25

Miten digitaalisuus ja teköäly muuttavat asiakaspalvelua?
Sari Torkkola, liiketoimintajohtaja, Uudet liiketoiminnat, Elisa
 
  • Sudenkuopat ja kasvuloikat muutoksessa
  • Kokemuksia automaatiosta Elisan Yritysasiakkaiden asiakaspalvelussa

13.50

Siirtyminen ohjelmalinjoihin

 

13.55-
14.05

Miten 5g mullistaa maailmaa?

13.55-
14.05

 

Digitalisaation vaikutus ihmisiin ja osaamisvaatimuksiin – Työn muuttuminen tekoälyn aikakautena

13.55-
14.05

 

Tekoälyn sekä datan käytön eettiset kysymykset ja yksityisyyden suoja

14.05-
14.30

 

CASE Formula 1: Huippusuorittamista datan avulla

Ossi Oikarinen, Owner & Entrepreneur, Boardbay, F1 & DTM Engineer

 

  • F1 & Datan historia
  • Mitä dataa kerätään ja miten sitä hyödynnetään?
  • Miten datan käyttö ja simulointi ovat muuttaneet F1 urheilua?
  • Datan käytön tulevaisuus F1-sarjassa

14.05-
14.30

 

CASE Zalando: How We Created Personalized Outfits for 26 Million Customers

Marta Skassa, Product Manager, Zalando
Vilma Sirainen, Product Design Lead, Zalando

 

In this talk, we will discuss the development of a machine-learning based outfit recommendation tool. We will look at how we discovered and defined the customer problem, identified customer groups, and designed and developed the project.

14.05-
14.30

 

CASE: IoT ja älykäs koti

 

14.30-
14.35

Ohjelmalinjan yhteenveto

14.30-
14.35

 

Ohjelmalinjan yhteenveto

14.30-
14.35

 

Ohjelmalinjan yhteenveto

14.35-
15.10

Kahvi ja verkostoituminen

15.10-
15.35
CASE: Miten digitalisoimalla tuplattiin kasvu vuodessa?
15.35-
16.10
KEYNOTE: Teknologiatrendit 2025
16.10-
16.15
Päätössanat
16.15 Cocktails

 

08.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09.00

Tervetuloa Digital X-tapahtumaan!

Mikko Torikka, päätoimittaja, Tivi ja Tekniikka&Talous

09.10

KEYNOTE KESKUSTELU Suomen tulevat suuntaviivat tekoälyn ja kehittyvien teknologioiden saralla

 

Aiheesta keskustelemassa:

Ilkka Kivimäki, pääomasijoittaja, tutkimus- ja innovaationeuvoston jäsen
Ilona Lundström, osastopäällikkö, ylijohtaja, Työ- ja elinkeinoministeriö, Innovaatiot ja yritysrahoitus

09.40

IT-hankkeiden avoin salaisuus

Kai Lyytinen, Business Director, ERP, Partner, Efima Oy

 

Harva lähtee mielellään isoon tietojärjestelmähankkeeseen. Tyytyväisyys on kaukana, kun projekti on kuin poteroista käytävää asemasotaa. Sodassa ratkaistaan, kuka häviää vähiten – asiakas vai toimittaja. Voisiko asialle tehdä jotain? Päätimme paljastaa alallamme vallitsevan avoimen salaisuuden. Selvitimme palvelumuotoiluhankkeessa, mitä asiakkaat todella toivovat IT-kumppanuudelta. 

10.05

Johdatus päivään ja ohjelmalinjoihin

10.15-
10.50

Kahvit ja siirtyminen ohjelmalinjoihin

10.50-
10.55

Juontaja esittelee linjan ohjelman

Jani Niipola, uutispäällikkö, M&M

10.55-
11.20

CASE Ōura: Kuinka uusi globaali teknologiabrändi luotiin Oulussa, Lontoossa ja San Franciscossa

Aapo Bovellan, Founding Partner, Proxy.vc

Vuonna 2014 Proxy tapasi Ōuran perustajat ensimmäistä kertaa. Alkuvuodesta 2015 Proxysta tuli uuden, älysormusta suunnittelevan yrityksen sijoittaja. Yritys tarvitsi nopeasti brändin – asemoinnin, nimen, yritysilmeen ja kuvamaailman. Puheessaan Aapo kertoo kuinka Ōuran brändi syntyi ennätysajassa kolmen aikavyöhykkeen yhteistyönä. Mistä Ōuran nimi syntyi? Mitä viiva Ō-kirjaimen päällä merkitsee? Miksi Ōuran yritysilme on niin minimalistinen? Miten brändi saatiin erottumaan liikuntarannekkeita markkinoivista miljardibrändeistä?

11.20-
11.30

Tappaako digimarkkinointi asiantuntijuuden? Mitä ajatusjohtajuus oikeastaan on?

Sari Aapola, CMO, Efima Oy​

11.30-
11.55

CASE: Miten tekoälyä on hyödynnetty markkinoinnissa

11.55-
12.00

TIETOISKU

12.00-
13.00

Lounas

13.00-
13.30

Alustatalous –  Miten kuluttajakäyttäytyminen muuttuu?

13.30-
13.55

CASE: Data Miten teet tulosta?

Organisaatioilla on dataa valtavasti ja määrä kasvaa koko ajan, mutta miten suodattaa olennainen data? Miten louhia datasta liiketoiminnalle arvokasta tietoa? Dataan ja sen käyttöön liittyy myös vastuu; kuinka paljon voidaan esimerkiksi hyperkohdentaa?

13.55-
14.05

CASE: Markkinoinnin vai liiketoiminnan mittarit? Mitä ja miten mitata?

14.05-
14.30

 

Pois siiloista! Case markkinoinnin uudelleenorganisoitumisesta ja yhteistyöstä

Asiakaskokemus syntyy monessa eri kohtaamispisteessä ja brändi ei ole enää markkinoinnin käsissä. Onnistuminen vaatii yhteistyötä, mutta kuinka valjastaa koko organisaatio markkinointiin? Miten uudistaa kulttuuria ja johtamista? Markkinointi on yhä enemmän digitaalista; miten saada IT ymmärtämään aidosti markkinointia?

14.30-14.35

Ohjelmalinjan yhteenveto

Jani Niipola, uutispäällikkö, M&M

14.35-
15.10

Kahvi ja verkostoitumista

15.10-

15.35

CASE: Miten digitalisoimalla tuplattiin kasvu vuodessa?
15.35-

16.10

KEYNOTE: Teknologiatrendit 2025
16.10-

16.15

Päätössanat

16.15

Cocktails

 

08.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09.00

Tervetuloa Digital X-tapahtumaan!

Mikko Torikka, päätoimittaja, Tivi ja Tekniikka&Talous

09.10

KEYNOTE KESKUSTELU Suomen tulevat suuntaviivat tekoälyn ja kehittyvien teknologioiden saralla

 

Aiheesta keskustelemassa:

Ilkka Kivimäki, pääomasijoittaja, tutkimus- ja innovaationeuvoston jäsen
Ilona Lundström, osastopäällikkö, ylijohtaja, Työ- ja elinkeinoministeriö, Innovaatiot ja yritysrahoitus

09.40

IT-hankkeiden avoin salaisuus

Kai Lyytinen, Business Director, ERP, Partner, Efima Oy

 

Harva lähtee mielellään isoon tietojärjestelmähankkeeseen. Tyytyväisyys on kaukana, kun projekti on kuin poteroista käytävää asemasotaa. Sodassa ratkaistaan, kuka häviää vähiten – asiakas vai toimittaja. Voisiko asialle tehdä jotain? Päätimme paljastaa alallamme vallitsevan avoimen salaisuuden. Selvitimme palvelumuotoiluhankkeessa, mitä asiakkaat todella toivovat IT-kumppanuudelta. 

10.05

Johdatus päivään ja ohjelmalinjoihin

10.15-
10.50

Kahvit ja siirtyminen ohjelmalinjoihin

10.50-
10.55

Juontaja esittelee linjan ohjelman

10.55-
11.20

Tehtaan johtaminen digiaikakaudella

  • Miten digitalisaatiota lähdetään toteuttamaan tehtaassa ja miten henkilöstö saadaan muutokseen mukaan?
  • Tulevaisuuden valmistuksen liiketoimintamallit

11.20-
11.30

Tunne tietosi – tylsien perustietojen tärkeys ja vaikutus liiketoimintaan

Mikko Kaataja, Senior Solution Architect, Efima Oy

11.30-
11.55

Digitalisaatiosta ratkaisuja ennakointiin ja joustavuuteen?

  • Miten ennustamisen haastetta voidaan käytännössä ratkaista?
  • Tekoälystä apua ennustamiseen?

11.55-
12.00

TIETOISKU: Algoritmin rooli päätöksenteossa

12.00-
13.00

Lounas

13.00-
13.30

5G ja automaatio tehtaassa

13.30-
13.55

Älykkäämmät tuotteet ja älykäs valmistus

  • Miten digiä voi hyödyntää tuotekehityksessä?
  • Miten toimitusketjua hallitaan digitaalisessa ympäristössä?
  • High mix, low volume – miten digi voi auttaa?

13.55-
14.05

CASE: Kollaboratiiviset robotit ihmisten työpareina tehtaassa – miten yhteistyön voi suunnitella?

14.05-
14.30

CASE: Digitaalinen kaksonen

Petri Asikainen, Director, Core Technology, Konecranes

 

  • Miten digitalista kaksosta voi hyödyntää teollisuudessa?
  • Käytännön esimerkit

14.30-
14.35

Ohjelmalinjan yhteenveto

14.35-
15.10

Kahvi ja verkostoitumista

15.10-
15.35

CASE: Miten digitalisoimalla tuplattiin kasvu vuodessa?

15.35-
16.10
KEYNOTE: Teknologiatrendit 2025
16.10-
16.15
Päätössanat
16.15 Cocktails

Kumppanit

Pääyhteistyökumppani

Strateginen kumppani

Kumppani

Tunnelmia vuoden 2018 -tapahtumasta

Osallistu keskusteluun somessa #digitalX19

Yhteyshenkilöt

Sonja Sundberg

Avainasiakaspäällikkö

sonja.sundberg@almamedia.fi

040 8315186

Sini Mäkinen

projektipäällikkö

sini.makinen@almamedia.fi

050 574 5570

Katri Rytkönen

Tapahtumakoordinaattori

katri.rytkonen@almamedia.fi

040 342 4572

Milla Varelius

tapahtumakoordinaattori

milla.varelius@almamedia.fi

050477860

Tiina Salminen

projektipäällikkö

tiina.salminen@almamedia.fi

+358403424579

Tapahtumapaikka

Tennispalatsi

Salomonkatu 15

00100 Helsinki

Tapahtuma järjestetään Finnkino Tennispalatsilla, Helsingin ydinkeskustassa Kampissa. Saapuminen tapahtuu Tennispalatsin pääovista, minkä jälkeen opasteet ohjaavat eteenpäin

Suosittelemme käyttämään julkisia liikennevälineitä mahdollisuuksien mukaan. Pääkaupunkiseudun julkisen liikenteen aikataulut ja reittikartat löydät kätevästi reittioppaasta.

Olemme neuvotelleet erikoishinnat useisiin Helsingin hotelleihin. Mainitse huonetta varatessasi, että olet tulossa Alma Talentin tapahtumaan, niin etuhinta tulee huomioitua. Mikäli kaipaat lisätietoja hotellien sijainneista, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon (020) 442 4110

  • Radisson Blu -hotellit ja SOKOS-hotellit: alennus -11 % Flex-hinnasta
  • Clarion Hotel Helsinki: alennus -15 % päivän BAR-huonehinnasta
  • Scandic Paasi -15% Flex-hinnasta & Scandic Park -15% Flex-hinnasta